donderdag 7 mei 2015

ATC Swap maart en april

Deze kaartjes heb ik gemaakt voor de Swap van Noor! Design voor de maand maart.
Het thema was "Spring Memories"
De kaartjes zijn allang bezorgd, maar ik heb ze nog niet laten zien op mijn blog.
Van deze serie heb ik er één zelf gehouden.

 Ik heb gekozen voor frisse kleurtjes, zingende vogeltjes, veertjes, en kleine bloemetjes,
omdat dit alles voor mij lente uitstraalt.


Gebruikte materialen;
dessinpapier blokje Zeeman,
Lin & Lene birdcase with birds 1201/0046
Losgeknipte noten van de border muzieknoten van Noor! Design 6002/0272
Feather Noor! Design 6002/0293
bradjes, roosjes, veertjes, stukje touw


De kaartjes voor de maand april met als thema "All for the boys"
zijn vandaag op de deurmat gevallen.
Hier heb ik een serie Vintage Cars voor gemaakt.
De blauwe auto's zijn opgestuurd, de witte heb ik zelf gehouden.

Gebruikte materialen;
Paperbloc Wood texture Noor! Design
Autoplaatjes komen van restjes van een scrapvel gekregen van mijn tante
Losse gears uit goudkleurig metaalfolie van Noor! Design 6002/0287 bewerkt met alcohol ink
Stempels van ScrapBerry's Auto Vintage
Cardboard small van Joy! Crafts
knoopjes, stukje touw.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet