vrijdag 8 mei 2015

ATC album Secret Garden

Voor de maand februari op het blog van Noortje! Design heeft Tiets een geweldig mooi mini album bedacht voor je ATC-tjes!
De beschrijving kun je hier vinden.
Ik was helemaal weg van dit leuke album en wist al gelijk welk papier ik wilde gebruiken.
De Secret Garden van Graphic 45!!
Alleen....zoals gewoonlijk blijven de wat grotere projectjes bij mij altijd wat langer liggen.
Meedoen met de challenge zat er dus niet in, maar ik heb ervan genoten om het te maken.
Eindelijk heb ik het boekje toch af en zal ik het jullie laten zien.
Ik ben er heel tevreden over.
Op de voorkant een plaatje van Nellie's Choice Vintasia-1
Dit plaatje vond ik zo goed bij het thema passen; een dromerig meisje in haar geheime tuin....
Dit plaatje is gemat op een wit ovaal en geplakt op de Swirl ovaal van Noor! Design 6002/0258
De titel is gesneden uit een dessinvel
erachter een hekje Noor! Design 6002/0372
Het metalen hoekje is bewerkt met alcohol inkt. 
De bloem is gemaakt van mulberry paper met Floral Flourishes van Noor! Design 6002/0158
Het hart is gekleurd met inkt. Erachter nog een houten bloemetje. 
Achter dit ornament is het touw verstopt waarmee de bladzijdes aan elkaar geknoopt zijn. 
Het albumpje wordt dichtgestrikt met kant. 
Een kijkje in het open album. Ik heb allerlei soorten kant, bandjes, kreukellint en touw gebruikt.
De binnenkant met de eerste pocket-bladzijde. 
 Aan de binnenkant hangt het sleuteltje naar de "Secret Garden".
Op de pagina's zijn allerlei knipseltjes, labels en tags uit de Secret Garden serie geplakt. 
De middelste 2 pagina's met ook weer een sleuteltje.
 Hier is weer een extra pocket gemaakt voor een tag.
Op de binnenzijde van de achterkant nogmaals hetzelfde ovaal gebruikt als op de voorkant. 
Dit zijn de ATC-tjes die in de pocketpagina's geschoven zijn. 



1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet