zaterdag 9 mei 2015

Camera kaart met Lizzie Love digi

Geïnspireerd door de bloghop laatst bij Dutch Doobadoo, waar deze card art mal werd gebruikt, heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik mocht weer guestdesigner zijn op de Kaarten maken met Tiest club.
Zij heeft weer een prachtige digi uitgekozen om aan te vragen.
Mocht je deze schattige digi ook aan willen vragen dan kan via de club tot 10 mei of  bij http://oddballartco.blogspot.nl/

Voor dit kaartje heb ik de papierlijn Primrose van Bo Bunny gebruikt.
De kleurtjes en de vlinders passen goed bij de digi en de teksten.
De digi heb ik 2 keer geprint, 1 keer op aquarelpapier om in te kleuren en 1 keer op roze cardstock.
De ingekleurde digi is uitgeknipt en op de afdruk op het roze cardstock geplakt.

Deze kaart is gemaakt met een Card Art Camera mal van Dutch Doobadoo.
 De digi is gebruikt op het kaartje wat in de camera geschoven is.
Deze is ingekleurd met Watercolorpencils.
 De vlindertjes op het roze cardstock zijn geaccentueerd met donkerroze inkt en bewerkt met chrystal stickles.Ook de vlindertjes op de tekst zijn bewerkt met stickles.
 De camera zonder het kaartje.Om het gat een rand waar een geschulpte cirkel uit gestanst is.
 De bloemen met plakpareltjes op de swirl Noor! Design 6002/0359
Onderaan is een opgerolde filmstrip geplakt. Noor Design 6002/0278







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet