donderdag 30 april 2015

ATC Ballerina

Tiets heeft weer een leuke sketch bedacht. Deze keer om er ATC kaartjes mee te maken.
De challenge vind je op de Kaarten maken met Tiets club en op 

Een tijdje geleden zag ik zulke mooie plaatjes! 
Die moest ik hebben, al wist ik nog niet zo goed wat ik er mee wilde doen.
Alsof ze hebben gewacht op deze sketch! 
Prachtig om ze zo in spiegelbeeld te gebruiken!

Gebruikt materiaal;
Noor! Design paperbloc Spring 6011/0401
Noor! Design border kant 6002/0260
Noor! Design kleine takjes van 6002/0254
Noor! Design Floral Flourishes kleinste maat 6002/0158
(deze is gestanst uit mulberry paper en gekleurd met een zelfgemaakte spray van Viva Inka Gold Rosequartz opgelost in een sprayflesje met water met een druppel Distress Ink Vintage Photo)
Plaatjes Nellie's Choice Vintasia-1 en Vintasia-2
satijnen roosje, resin roosje, brads, kant, satijnkoord




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet