woensdag 28 januari 2015

ATC Rose Garden

Mijn allereerste ATC-tjes ooit gemaakt!
Veel ATC-tjes worden gemaakt met Mixed Media, leuk, maar dat vond ik toch niet zo mijn ding.
Totdat ik de gescrapte ATC-kaartjes langs zag komen van Noor!
Toen dacht ik; Dit is wel heel erg leuk!
 En een fijne manier om van je restjes mooi dessinpapier af te komen.
 Ik vind het altijd jammer om de restjes weg te gooien, maar eigenlijk blijft er altijd te weinig over voor een nieuwe project.
Daar hebben we dan nu weer mooi een nieuwe bestemming voor gevonden.

Serie van 4 kaartjes, Rose Garden
 Gebruikte materialen:
MD paperbloc PK 9108 Garden Party
MD LR 0295 roos
Noor! 6002/0356 hoekje
BoBunny Gateway stamps
Kaiserkraft Life Sentiments (tekststempel)
zelfklevend satijnlintje, plakparels



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet