maandag 12 januari 2015

Kerst 2015-1 tag in pocket

Leuk! Weer eens meegedaan aan een SOL!
Vorige week heeft Selma de eerste SOL van 2015 gegeven op de KMMT-club.
Om mijn kerstalbum voor dit jaar vol te krijgen, zonder stress ;-), ga ik gewoon door met het maken van kerstkaartjes. 
 Jullie zijn gewaarschuwd.....dit jaar zul je in alle seizoenen kerstkaarten langs zien komen!
Ik zal ze wel afwisselen met andere leuke dingen hoor!




Gebruikte materialen;
Designpaper van Imaginisce Polar Espressions, een oudere serie, maar toch wel leuk.
Snowflake border van Yvonne Creations YCD10017
Winter Wear handschoentjes van Precious Marieke PM10018
Anja's Vintage Swirls MD LR 0271
plaatje MD VK 9521
Achter het plaatje een scalloped cirkel en een gewone cirkel van Spellbinders
Satijnlint, kant, touwtje, charm, knoopjes, plakparel, roosjes, paperflowers, meeldraadjes, besjes
De tekst "Christmas Joy!" komt van een knipvel van Studio Light.
het cirkeltje "wish" is geponst uit het Designpaper.
De tekst op de pocket heb ik zelf op de PC gemaakt. 
Het idee was om er een "kerstboom-vorm" van te maken. Met wat fantasie zien jullie dat vast!

1 opmerking:

  1. Hele gave kaart Margreet!!!
    En um... laat die kerstkaarten maar komen hoor, haha. Ik krijg in de zomer ook meestal weer zin om eens een kerstkaartje te knutselen. Heel vreemd maar het is toch zo, hihi.
    Fijne avond en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet