zaterdag 24 januari 2015

Warm Winter Wishes Kado-envelop

Deze kado-envelop heb ik al even geleden gemaakt, maar nog niet laten zien op mijn blog.
Omdat ik deze wel erg leuk vind, wil ik hem toch even "showen". 
De envelop sluit met 2 knopen. Deze zijn door het papier vastgenaaid.
Bloemetjes gemaakt met de 2 kleine stansjes die bij het cirkel hart horen. 
De flap wordt "vastgehouden" door het kindje op de slee.
Deze heb ik uitgeknipt van de stempel en met foamtape op de gestanste slee geplakt.
Het hoofdje is niet vastgeplakt en daar kun je de flap achter steken. 
De onderste flap is een pocket waar 2 tags in gestoken zijn.
Hier kan ook geld of een cadeaubon ingestopt worden. 
Schaatsjes uit ribbelkarton hangen aan de linkse tag. 
Gebruikte materialen:
Paper Bloc Arctic Winter Marianne Design PK9115
Plaatje Marianne Design VK9521
Cirkel hart Marianne Design CR1251, hier zijn ook de bloemen op de voorkant mee gemaakt.
Slee Marianne Design CR1257
Takjes Marianne Design LR0256
Stempel tekst en kindje Marianne Design CS0905
Schaatsjes Amy Design ADD10003
Labels mal Design Tool Kit #3
kant, knopen, stukje touw, satijnen bloempjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet