zaterdag 16 februari 2019

Mijn allereerste Memorydex Spinnercards

Inmiddels is het al een tijdje geleden, maar ook ik ben overstag gegaan een Memorydex Spinner aan te schaffen.
En de kaartjes ervoor maken is ook erg leuk om te doen! Misschien hebben jullie ze op de beurs bij Kimya al eens gezien.
Inmiddels zijn er zoveel nieuwe basisstansen uit dat je veel verschillende variaties kan maken.
Helaas is het er nog niet van gekomen om met enige frequentie nieuwe te maken.
Toch wil ik jullie de eersten die ik maakte laten zien;

Beiden zijn gemaakt van restjes papier die ik over had na het maken van een project.


Liefs, Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet