dinsdag 19 februari 2019

Hertje Noël en muis Pien

Ik loop erg achter met het maken van blogposten van alles wat ik maakte de afgelopen maanden.
Dat betekend echter niet dat er niks gebeurt, maar soms is het gewoon veel leuker om lekker te haken dan tijd in het maken van een blogpost te steken.
Omdat ik een blog ook voor mezelf leuk vind om terug te lezen en te zien waar ik allemaal mee bezig ben geweest, probeer ik toch wel alles te plaatsen.

Hier dan nog 2 projectjes van afgelopen maanden.
Hertje Noël is een superleuk patroon om te maken!
Ik hou van het Stonewashed garen en dan vooral deze mooie kleurencombi!
Ik gebruikte de kleuren Moonstone, Axinite, Boulder Opal, Larimar en Turquoise.
Het patroon was een CAL van de FB groep Sugery Sweet Design, maar is nu ook te koop.




Met het heerlijke Elsa garen van Zeeman, een mix van 50% katoen en 50% acryl, haakte ik dit Kraamkadootje van muis Pien van Stip & Haak
De rammelaar is een gratis patroon en natuurlijk superleuk om zo een compleet pakketje te maken.


Binnenkort volgt er nog meer haakwerk!

Liefs, Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet