zaterdag 25 augustus 2018

Kraamkado Thirza

Met het plaatsen van al mijn haaksels loop ik een beetje achter. Dat hebben jullie vast in de gaten....
Daar gaan we verandering in aanbrengen hoor! 
Het streven is om dit wat sneller te doen, maar ik merk dat met Instagram en Facebook het plaatsen zo snel gaat dat m'n blog er soms wat bij in schiet.

21 mei ben ik weer tante geworden van een prachtig nichtje, Thirza!
Uiteraard hoort daar een zelfgemaakt kraamkado bij. Dit wordt erg gewaardeerd door mijn zus en dan is het extra leuk om te maken natuurlijk!
Omdat we niet wisten van tevoren of het een meisje of jongen zou zijn, toch maar begonnen met een neutrale kleur; grijsgroen. Ik blijf het een prachtige kleur vinden!
Met de kleuren die in het kamertje gebruikt zijn; wit, geel en donkergrijs.
Ook wel weer eens leuk, een heel andere combinatie gebruiken.


Het garen is van Rico, voor het dekentje en de knuffel gebruikte ik cotton aran en voor het tutdoekje, rammelaar en speenkoord baby cotton soft.
Het dekentje haakte ik in de spinnetjessteek. Het patroon vind je hier;

De patronen van Stip en Haak zijn goed te combineren!
Voor de knuffel gebruikte ik Snuf Konijn, voor de rammelaar en het speenkoord het gratis patroon van rammelaar Snuf en voor het tutdoekje het kopje van Snuf konijn mini.

De ronde kralen voor het speenkoord bestelde ik bij Keet & Co. De speenclip bij Cute Dutch.



Bij Sostrene Grene vond ik een leuke kartonnen kadodoos met een print van konijnen.
 Dit past er toch leuk bij?
Ook nog eens exact in de juiste kleuren, alsof het voor elkaar gemaakt was.
Met het boekje "Raad eens hoeveel ik van je hou" erbij, vond ik het een leuk kado!

Tot een volgende post!
Liefs, Margreet





1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet