donderdag 26 februari 2015

Nog een kadoosje voor theelichtjes "You are Special"

Gisteren heb ik iemand blij gemaakt met dit kadoosje!
Vorige maand heb ik ook zo'n doosje geplaatst, zo leuk om te maken!
Deze keer heeft het doosje een wat meer vintage-achtige uitstraling gekregen. 
De voorkant.
 Onder het plaatje een ovaal uit lichtroze cardstock. 
Deze heb ik aan de randen bestempeld met Versamark en bestrooid met 
Frantáge aged green embossing enamel.
Een leuk kwastje onder een ornamentje.
De binnenkant met aan de linkerzijde een pocket....
...met een tag
Op de pocket is een kader gestempeld met een Grunge frames stamp
Het doosje is rondom beplakt met dessinpapier. 
Om het doosje goed te kunnen sluiten zodat de waxinelichtjes er niet uitglijden heb ik een sluiting gemaakt van 2 geponste cirkeltje met een brad. Hier kan een koordje omheen gedraaid worden.
Op de rug van het doosje een stempel met een kader uit het blokje dessinpapier.

Gebruikte materialen;
Dessinpapier blokje Zeeman
Ovaal swirl Noor! Design 6002/0258
Border swirl Noor! Design 6002/0357
Roll up roses Noor! Design 6002/0385
Leaves Noor! Design 6002/0332
Label Noor! Design 6002/0348
Stempel Barcode Noor! Design 6410/0305
Stempel Grunge Frames Noor! Design 6410/0313
Stempel Birthday wishes en You are Special Panduro hobby 510120
overig materiaal, satijnen roosjes, raisin roosjes, metalen hoekje, metalen ornamentje, kwastje,
 kant Claire & Eef, jute touw, doily's,brads, plakpareltjes








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet