maandag 3 maart 2014

Tasje van chipboard met kaartjes

In de voorjaarsvakantie zomaar eens ouderwets bij mijn tante gelogeerd en gezellig met mijn nichtje gefreubelt en bijgekletst! Heerlijk dat dat eens kon!
Als bedankje voor het logeren heb ik een tasje gemaakt van chipboard en beplakt met het prachtige papier van Prima Marketing "Tea-Thyme Collection".  De voorzijde is bestempeld met een tekststempel van Kaisercraft en doilystempel van My Mind's Eye. De pons is van Martha Stewart. Deze is geborduurd met zijde en het parelrandje is er op genaaid. in de puntjes zitten plakpareltjes.
Alle randjes zijn bewerkt met Viva Inka Gold graphite.
De foto's zijn helaas niet zo geweldig gelukt. Er zit een blauwe waas overheen.
 Deze foto geeft de kleuren beter weer.
De swirl is van MD LR0151, onder de foam roosjes zijn blaadjes geplakt van MD LR0162.
Verder zijn er takjes, besjes, veertjes en bijpassende bloemetjes en roosjes tussen geplakt.
Tussen de 2 delen zijn enveloppen geplakt en in elk vakje zit een kaart.
Tussen de enveloppen zijn strookjes geplakt zodat het tasje wat open gaat staan en er ruimte is voor de kaartjes.
De binnenkant is beplakt met effen cardstock. Deze is ook bestempeld met de tekst en doilystempel.
De achterkant van het tasje.
Ook de foto's van de kaartjes zijn een beetje blauwig, sorry.....
De ovaal is van Spellbinders Floral Oval.
De roos is een nieuwe stans van MD LR0294.
Deze ronde stans is van Noor! Design. De roosjes van MD LR0295.
Deze ronde cirkelstans hart is van MD CR1251. Hier heb ik ook weer een geborduurd en genaaid randje terug laten komen. In de cirkel komen de plakpareltjes weer terug.
De Post Card stempel is van Individuals.
En het laatste kaartje met dezelfde stans en stempel als hierboven.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet