woensdag 26 maart 2014

Babykaart met ledikantje

Hoera een meisje!
Een babykaart met een ledikantje naar een idee uit het Hobbyjournaal 108.
De voorkant is heel eenvoudig gehouden.
Best moeilijk voor mij hoor ;-)
Een kijkje aan de binnenkant......
Het papier is van Marianne Design PK9102. 
De babystempel is een oudje van Eline's Huis. De olifant is gestempeld op roze cardstock en uitgeknipt. De rest van de stempel is ingekleurd met Distress Ink.
De vlaggenlijn is gemaakt van Joy! 6003/0028. Gevouwen om snmal organza lint. Aan de voor en achterkant van de kaart heb ik het lintje door een knoopje geregen. Zo kan het lijntje ook wat losser hangen.
De letters zijn van mijn allereerste aanschaf op het gebied van stansen;  een alfabet van QuickCutz. Kunnen ook prima door de DoubleDo. 
Voor het stansen heb ik alvast dubbelzijdig tape op de stukjes papier gedaan. Zo plak je de letters makkelijk op, zonder lijmrestjes! 
Goede tip uit het Noor! Design blad!!
Schattig behangetje zo, toch?
Het kastje en de lijst zijn van MD LR0259. De deurtjes heb ik er uit gesneden en 2 laatjes gemaakt van strookjes cardstock met plakpareltjes als knopjes. Uit het laatje piept nog een gestempeld beertje. Deze komt van hetzelfde stempelvel als de sokjes en het hartje "Lief". Geen idee waarvan deze is.
De rammelaar eend LR0307 hangt aan een organza strikje aan het bedje. 
Zo ziet de kaart er dicht-gestrikt uit.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet