zondag 20 januari 2019

Doedagproject Theezakalbum


Afgelopen vrijdag en zaterdag waren de Doedagen bij Kimya,
2 dagen vol gezelligheid, bijkletsen, workshops en shoppen!

Samen met Martine heb ik mijn bijdrage geleverd voor de workshop met dit theezakalbum. 

Het designpapier wat we gebruikten is "Desert Rose" van UHK Gallery.



Het is een bepaald virus waar ik mee besmet ben...…..al m'n albumpjes worden dikker dan van tevoren de bedoeling is. 

Met Opal Magic Vintage Silk heb ik de bloemen en het ribbelkarton bewerkt en hier en daar wat accentjes aangebracht op de pagina's


Omdat het in een album handig is om platte bloemen te gebruiken, ik scrap namelijk al snel te dik, is het bloemenkant van Kimya ideaal! (onder het woord "dreams")
De bloemen zijn makkelijk los te knippen en kun je in elke gewenste kleur maken met inktsprays bijvoorbeeld. Hier gebruikte ik de Lindy's starbust spray Autumn Maple Crimson. 

De letterstickers zijn wit, maar heb ik iets op kleur gebracht met inkt.





Het geeft een grappig effect als je om de pootjes van de eyelet een ornamentje schuift. 


 
Van een grote label maak je makkelijk een booklet. Een gedeelte omvouwen, hoekjes afronden en scrappen met een leuke tekst of quote.









Kijk ook eens op het blog van Martine om te zien hoe anders zij hetzelfde album gemaakt heeft.

Liefs 













2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi album heb je gemaakt ,helemaal leuk en papier is ook zo mooi !

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie met supermooi papier,
    groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet