dinsdag 27 maart 2018

Verjaardagsalbum Femke

Gisteren mocht Femke haar verjaardag vieren.
Dat kunnen we als team natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Zo hebben we allemaal van een vlakke bruine zak een leuke pagina gemaakt voor in een cadeauboekje.
Alle DT leden hebben dus een uniek zakje gemaakt en Monique heeft gezorgd dat het een mooi album geworden is.
Op het Kimya blog kun je het hele album bewonderen
Hieronder kun je mijn bijdrage zien.

Het dessinpapier is "The art of Nature" van ScrapBerry's
Een plaatje van Syta met een roos die perfect kleurt bij het papier
Achter het plaatje een stans van Joy! 6002/0971
Deze heb ik bewerkt met Aged silver embossing enamel van Stampendous Fran-táge.
Ook de chipboard vogeltjes heb ik hiermee bewerkt. Geeft een heel tof effect!




liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet