maandag 28 augustus 2017

Scrap & Bep 19 juli 2017

Het was voor mij al weer een poosje geleden dat ik actief met een Scrap & Bep meegedaan had. Hoog tijd dus! Het pakketje en papier lagen al uitgezocht klaar en met de live uitzending op Facebook was de basis ook snel klaar. Het afwerken heeft wat langer geduurd, maar het resultaat mag er zijn! Wil je dit leuke project ook maken? Het pakketje is nog te bestellen bij Kimya. De werkbeschrijving kun je hier vinden.
De moeite waard om te maken kan ik je verzekeren!!


 Dessinpapier is van Kaisercraft "Hidden Treasures", een oudere lijn. Omdat ik niet voldoende had aan de 3 scrapvellen die ik hiervan had, heb ik er een bijpassend papiertje bij gezocht.
Dit papier heeft prachtige grijsblauwe en groenblauwe tinten gecombineerd met goudbruin.
Weer eens heel wat anders en zo kon ik ook mooi eens wat lint gebruiken wat anders zou blijven liggen.
 Op de voorzijde heb ik van een strook kant een rozet gemaakt met daarop een messingkleurige bloem. daarachter nog 2 stukjes van de rietjes die ik over had van de binding.
Op de zijkant zie je een messingkleurig ornament, vastgezet met lijm en een bradje.
Het album is ruim genoeg om je pagina's te scrappen en labels in de pockets te stoppen. 
 Het thema van het boekje is vrouwelijk, creatief, handgemaakt, mode en elegantie.
Hierbij heb ik ook diverse plaatjes gezocht en bijpassende stempels
Onder andere "A touch of Elegance" van Whimsy stamps en " A handmade Holiday" van Unity Stamps.
Een cameo en paspoppen kunnen niet ontbreken bij dit thema. Net als naaigerei wat je zo hier en daar terug ziet komen. 
 In deze stans van MD past heel mooi de cameo. De gaatjes van de stans zijn opgevuld met Nuvo Drops Buttermilk
Door diverse lintjes, kant, tule en koord te gebruiken, kun je van elke pagina eenvoudig een mooie layout krijgen. Een zakje knoopjes van de welbekende winkel met een "A" passen perfect bij de kleuren van het dessinpapier.
 Op de stans van de paspop is een gestempeld korset geplakt, daaronderuit piept een stukje tule.
Achter de paspop een kadoenvelopje met de Cut-ies stans waarin labels geschoven zijn.
 Ook hier weer een stuk kant, een minidoilie, knoopjes en klossen.
 Een knopenkaartje van een stans van MD en een leuke bedel van een naaimachine.
 Achter het plaatje een stuk cotton mesh en een bannertje van kraftpapieren lint.
Op de achterkant kan een mooi etiketje niet ontbreken! 
In elk pocket van de loonzakjes kan een groot label geschoven worden. Ook weer voldoende ruimte om lekker op te kunnen scrappen.

Ik hoop dat jullie weer nieuwe inspiratie opgedaan hebben en ga zeker zelf ook eens aan de slag met deze geweldige Scrap & Bep die Tiets voor Kimya gemaakt heeft!

Liefs,








SCRAP en BEP pakketje 19 juli 2017, basisset Charming lace, 38 mm x 1 meter, bruin Cameo dame Roze, 2.5 x 2 cm per stuk Nuvo crystal drops - buttermilk 652NMini doilies oranje 7.4 cm dia, 5 stuksCotton mesh decoratie 10 cm breed x 1 meter, bruin Papierlint kraft, 15mm x 10 meter, enjoy! Tule 100 mm x 5 meter - Mintgroen Zigzag band lichtblauw 9 mm, per meter

Lint Oceania zeeblauw opengewerkt 40 mm x 1 meterKwastjes met eindkap GOUD mintgroen 3.2 cm, per stuk Band met kwastjes zeegroen-mintgroen 15 mm, per meterLino lint, mooi gesneden natuurlint, 25 mm x 1 meter, patrol groenZeer mooi kanten bandje 1,5 cm, open bogen, per meter Valentina kant, wit dun fiijn materiaal, 38 mm x 1 meter

Shining organza, goud 15 mm x 5 meterRietjes lichtblauw barok, per 25 stuksHandmade rond met vlinder 12 stuks 3.5 cm Kraft etiket vierkant 3 x 3 cm handmade with love 20 stuksEtiket kraft 38 mm rond, One at a time handmade with love 10 stuks










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet