maandag 22 mei 2017

"7 tags of Summer!"

Vandaag starten we bij Kimya met de "7 tags of Summer"!

Elke dag heeft 1 van onze teamleden een tag gemaakt in een zomers thema!
Je kunt gezellig mee doen; je krijgt een week de tijd om met het thema van de dag een tag te maken. Natuurlijk hoef je niet elke dag mee te doen, maar hoe meer je maakt, hoe meer kans op een prijs! Bij voldoende deelname wordt er voor elke dag / thema een prijs weggegeven. Voorwaarde is wel dat er Kimya artikelen verwerkt worden op je tag......minimaal 3.

Ik mag vandaag de spits afbijten met een zomers kleurenpalet!
Deze kleuren geven voor mij echt de zomer weer. Warm, zonnig, vrolijk, bloemig, feestelijk.
Duik eens in je papiertjes en kijk wat je met deze kleurencombinatie kunt maken!
Ik ben heel nieuwsgierig!

De basis van elke tag is een wit label van 7,5 x 15 cm
Ik heb het paperblokje en een plaatjesvel van de lijn Birds of Paradise van ScrapBerry's gebruikt.
Met de Nuvo Crystal Drops zijn op het tekstplaatje "parels" aangebracht.

Onderaan de tag een nog wat bloemen. Eerst heb ik met een stuk witte tule een soort toef gemaakt en vastgeplakt. Daarop zijn een aantal bloemen, een curly pin, een strikje van kreuklint, een houten ornament met een flatback miniroosje bevestigd. In het hart van de paperflower zijn miniparels gestrooid.

De gelukshanger met het mooie roze bloemetje was voorzien van een grasgroen touwtje. Dit vond ik niet zo mooi staan bij het geheel. Voorzichtig heb ik het touwtje eruit gehaald en van een nieuw smal jute touwtje voorzien.
Achter het tekstplaatje piept nog een prijsetiketje tevoorschijn. Deze is voorzien van een brad.
Aan het lint een sleuteltje uit eigen voorraad.

Liefs,

Papieren Labels wit 75 x 150 mm 50 stuks wit Hangetiket, labels met koordje 45 x 65 mm 100 stuks Tule 50 mm x 50 meter wit Lint organza satin edge groen 38 mm x 25 meter Mini Doilies lichtrose 7.4 cm dia, 5 stuks Geluks bloemen circa 1.5 cm 25 stuks Curly Pins, 12 stuks in frisse kleuren - fuchsia Opengewerkt lusjesband, 30 mm rose per meter Katoenkoord taupe, groot, 2 mm x 500 meter Nuvo crystal drops - carnation pink 666NFlatbacks mini roosjes 1 cm, per stuk - rose Birds of Paradise, Plumes, 30,5x30,5 cm, vakken met diverse teksten Birds of Paradise Paper Set, 15x15 cm, 24 vellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet