maandag 28 maart 2016

Krafttasje met lentekriebeltjes

We blijven nog even in de verjaardagssferen op mijn blog.
Voor een ander jarig vriendinnetje die ook 40 geworden is, heb ik als extraatje nog een krafttasje gepimpt.
De schattige potjes met met kant en klare bakmixen zag ik bij Xenos te koop.
En als je aan het einde van de winter jarig bent, het zonnetje lekker schijnt en dan ook nog in de bollenstreek woont, krijg je al snel lentekriebeltjes. Dit potje is dan wel heel toepasselijk.
Helaas zijn de foto's wat minder goed gelukt en omdat ik het al kado gegeven heb, lukt het niet om nog nieuwe te maken. 
Het tasje met het potje ervoor in bijpassende kleurtjes
Het tasje zelf is gescrapt met lichte, vrolijke voorjaarstintjes.
Achter het plaatje is een doilie geschoven met daarachter een kraftzakje waar een label in geschoven is.
Op het tasje zijn links en rechts stukjes masking tape geplakt met dew drops erop geplakt.
Om het potje zat een vrij fel gekleurd etiket. Om de uitstraling wat passender te maken heb ik uit dessinpapier met een labelstans een uitsparing gemaakt en deze over het bestaande etiket geplakt.
Ook heb ik het stofje over het deksel vervangen door een stuk zijdevloei 
en aan het kantje een label met een etiketje geknoopt.
Om het tasje is een stuk weblint bevestigd.
Uiteraard ook hier weer een toef bloemen. 
Achter de bloemen 2 stukjes van een papieren rietje, ernaast een houten vlinderknoop en tussen de roosjes een kwastje.
Alle tinten komen mooi terug in het papier. 
 Rechts van het plaatje een stukje kant met daarop een knoop uit eigen voorraad.
Op het weblint een bindertje met de tekst "Especially for you" en daaronder een mooi blauw kantje ook uit eigen voorraad.
 In het zakje de rode label. Ik vind het verrassend dat deze rode labels zo goed kleuren bij verschillende soorten papier! Echte toppertjes!
Om het label is een stukje weblint vastgemaakt met een stukje kant en jute touw. 
Aan de knoop is een leuk bedeltje gehangen. Een kadootje met een labeltje eraan.
Eigenlijk een kerstartikel, maar past prima op allerlei persoonlijke kadootjes!

Papieren draagtas met gedraaide handgrepen 18 x 7 x 21 cm 5 stuks Bruine vlakke zakken 7 x 12 cm 50 stuks Papieren Labels Rood 55 x 110 mm 50 stuks Weblint 50 mm x 5 meter JUTE touw twine, 100 yards ( 90 meter) Bedeltje pakje met de tekst for you 17 x 11 mm, per stuk Masking Tape 15 mm x 10 meter figuur ijsblauw Extra veel: Chrocheted lace 22 mm x 1 meter Bindertjes met tekst especially for you  25 stuks Doilies lichtblauw, 11,4 cm dia, 5 stuks Rietjes ijsblauw barok, per 25 stuks Houten knoop vlinder 1.5 x 2.2 cm 4 stuks Kwastjes met eindkap perzik-kleurig 3.2 cm, per stuk Handmade original 18 stuks 2,5 x 3 cm Hangetiket, labels met koordje 28 x 43 mm 100 stuks 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet