donderdag 10 december 2015

Omslagdoek Merino Soft gehaakt in granietsteek

Bij een nieuwe winterjas hoort natuurlijk een mooie omslagdoek.
Op de KreaDoe zag ik de omslagdoeken van Claire gehaakt in granietsteek. 
Prachtig vond ik ze, maar wist niet zo goed waar ik deze bij zou moeten dragen.
Het heeft dus nog een paar weken geduurd voordat ik ermee aan de slag ging.
Het patroon kun je hier vinden. Deze steek haakt zo heerlijk weg! Echt een aanrader!


De kwastjes eraan knopen was nog een beste klus, maar het resultaat is prachtig. Ik ben er superblij mee!
 In de punt een prachtig metalen labeltje genaaid van Tierlantijn; brei ,haak en hobbyaccessoires via Facebook
Omdat de Merino Soft van Scheepjes zo heerlijk zacht aanvoelde heb ik deze uitgekozen.
De volgende kleuren heb ik gebruikt;
602 Raphaël (Offwhite)
604 Lowry (Lichtgrijs)
605 Hogarth (Donkergrijs)
630 Lautrec (Grijs-groen)
634 Copley (Oudroze)
637 Seurat (Donkerpaars)
Omdat ik wilde dat mijn doek lekker royaal zou zijn, heb ik van alle kleuren bijna 2 bolletjes gebruikt en van de 602 zelfs 4 omdat ik deze vaker heb gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet