maandag 21 december 2015

Gehaakte rand om een woondeken

Onlangs kocht ik een heerlijk warme, gevoerde fleecedeken bij Frutsels
De deken was al mooi om te zien, maar ik had gewoon zin om er met een gehaakt randje er net even wat extra's aan te geven.
Ik heb de rand B gebruikt van de CAL 2015. Dezelfde als ik aan de CAL deken voor Channah heb gehaakt.
Hier heb ik bijna 3 bolletjes Catona 50 gr. kleur 3 voor gebruikt. Dit is dezelfde kleur als het "bont" waar de deken mee gevoerd is.
Eerst is de deken met een festonsteek van Catona gestikt.
Daarna in alle "lussen" 2 stokjes gehaakt en in de hoeken passend gemaakt.
De beschrijving van de rand kun je hier vinden





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet