zaterdag 18 juli 2015

ATC SWAP Noor! Design juli

Deze 2 series heb ik gemaakt voor de swap van Noor! Design met het thema "Summer Breeze"
Omdat er meerdere dingen zijn die voor mij een echt zomergevoel weergeven, heb ik 2 series gemaakt.
Eéntje in het thema zee, zon, strand, relaxen en één met de tuin in de hoofdrol.




Voor deze ATC-tjes heb ik gebruik gemaakt van;
Dessinpapier Noor! Design Seashore 6011/0312
Stans meeuw Noor! Design 6002/0418
Stans Memorybox Oceana Corner
Labels uit het stansvel Summer at the Beach van Studio Light Easysb475 en Easybs476
kleine schelpjes, blauwe rhinestones


Voor deze ATC-tjes heb ik gebruik gemaakt van;
Dessinpapier Noor! Design Botaniacal 6011/0313
Stans vogeltjes op tak Noor! Design 6003/0045
Tekststempel Prima Marketing Something Bleu #81359
kant & klaar wit labeltje bestempeld met Distress Ink en een stempel van Kaisercraft Texture Gingham
groene bradjes, plakparels, satijnlint en houten figuurtjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet