zaterdag 16 november 2013

Kerstkaart van craftzak

Van een dubbelgevouwen craftzak heb ik deze kerstkaart gemaakt.

De craftzak is gekocht bij Kimya. 
Voor dit kaartje heb ik donkerblauw cardstock en parelmoer wit kaartkarton gebruikt.
Het dessinpapier is van Marianne Design; paperbloc Winterworld.
Het plaatje is van Pion Design, langs de randjes gescheurd, beinkt en bewerkt met Frantage Shabbybleu.
Verder heb ik gebruikt MD LR 0270; smalle border rechts van het plaatje, MD LR 0256; de tak en de spiraalbloemen, MD EC 0149; stempels, geponste takjes, houten bloemetjes met een plakpareltje, een lijstje van paperclay een een mal van Mod Podge en wat satijnen roosjes.
Het label in de zak is gemaakt met COL 1315 van Marianne Design. Door de gaatjes heb ik een koordje genaaid en er hangt een arre-sleetje (MD JU 0902) aan met een blauw lintje. De tekst is van MD COL 1339. De hoekstempel is van Prima Marketing.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet