vrijdag 29 november 2013

Geboorteslinger Livia

Deze slinger heb ik gemaakt voor de geboorte van mijn nichtje; Livia!
De basis is weer van linnen tafelzeil. 
Onderaan heb ik plastic kant genaaid. (Action)
Aan het begin en einde van de slinger zijn 2 houten kralen geregen en tussen de vlaggetjes in 1.
De grote ovalen zijn gestanst met de grootste Floral Oval die van Spellbinders uit lichtroze cardstock.
Het dessinpapier en de knoopjes op de bloemetjes komen bij Kruidvat vandaan. 
De letters zijn gestanst met de Slice.
De swirl is van DieNamics. De bloemetjes van Marianne Design COL 1323.
Op de letters en de kroontjes zijn plakpareltjes geplakt.
Ook het kroontje is uitgesneden met de Slice.
Deze A5 kraftenvelop heb ik beplakt met hetzelfde papier als de slinger. Hier past de slinger precies in.
De stempel is van Kaisercraft.
Bedankt weer voor je bezoekje!





1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet