woensdag 14 augustus 2013

Vintage kaart

Het is veel te lang geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op mijn blog.
Voor de vakantie was er nog zoveel om te regelen dat ik er niet aan toe kwam om wat te plaatsen.
Inmiddels heb ik al wel wat leuke dingen gemaakt om te laten zien.
Allereerst deze vintage kaart;


Hiervoor heb ik een ouder papierlijn gebruikt van Cosmo Cricket; Honey Pie met anjerwit en oudgroen kaartkarton. De Sweet Home afbeelding is van internet gehaald en geprint op canvas papier.
Vintage plaatje is van Gerda's Hobbyshop GH 3030, de rozenstempel is van Viva Decor, de hoek van Lin&Lene 1201/0004, verder zijn er plakpareltjes, paperroses, kreukellint en 2 parelpins op de kaart verwerkt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet