dinsdag 25 september 2018

Messy album Tiets 50 jaar!

Mijn bijdrage voor het Messy Album voor Tiets' verjaardag is deze kraft envelop
Een leuke envelop die sluit met een hartje.
Omdat Tiets zo'n fan is van Kerst / Winter hebben we allemaal een variatie daarop gemaakt.
Kan ook best voor een verjaardag toch? ;)
Ik gebruikte een 6 x 6 paperbloc van KaiserCraft; Frosted.

De envelop zelf is niet zo stevig, maar als je deze beplakt met designpapier, geeft dat veel stevigheid en kun je er een leuk gevuld exemplaar van maken.
De buiten- en binnenzijde van de envelop zijn beplakt. Het hartje heb ik voorzichtig los gesneden evenals de uitsparing op de bovenste flap.

Dit prachtige blauwe kant is op de voorflap geplakt. Verder heb ik de voorkant rustig gehouden.
Een border bovenaan en wat takjes en bloemen. Op het hartje de cijfers 50 en onderaan de flap is een klein labeltje vastgespeld.

Het 6 x 6 blok is net groot genoeg om te gebruiken voor de envelop. 
Een label uit een groot scrapvel van Frosted.

Alle flappen zijn beplakt, door de bevestigingsstrook links kan de flap daar niet verder open. Prima als pocket! 

In de envelop is een bundeltje van labels, envelopjes, pergamijnzakje en een die-cut samengebonden met touw en een bedel als kadootje.

Dit is het kadobundeltje los.

De 2 grote labels heb ik aan elkaar laten zitten en er zo een booklet van gemaakt.
Rechts is ruimte voor een persoonlijke boodschap.

Een mooi winters plaatje is altijd goed!

Ook de achterkant van de envelop bied voldoende ruimte om te scrappen.

Kant, roestige belletjes, een stukje touw, een label en een speldje.....

De chipboard ornament is met Frantàge embossingpoeder aging silver bewerkt.
Dit is wel één van mijn favoriete embossingpoeders, zo'n mooi effect!

Hier heb ik de witte vilten sneeuwvlokken ook bewerkt met embossingpoeder, geeft ook een leuk effect! De kristallen komen van Sostrene Grene.
De mistletoe takjes zijn ook bewerkt met embossingpoeder en vervolgens gestanst.

Wil je ook de andere pagina's van het Messy Album voor Tiets bekijken?
Kijk dan op het Kimyablog voor het overzicht en de linkjes naar de andere blogs.

Liefs,





1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet