zaterdag 28 januari 2017

Lossen en vasten CAL 2016

De CAL van Lossen en Vasten heb ik inmiddels ook al geruime tijd af, maar nog niet laten zien op mijn blog.
Deze keer heb ik voor een bestaande versie gekozen in de kleuren Rozengeur, gewoon omdat ik dat nu eenmaal een erg leuke kleurencombinatie vind. En daar heb ik zeker geen spijt van gehad!!
Het was geen moeilijk patroon om te volgen. Eigenlijk best wel lekker, veel herhaling, niet teveel nadenken, gewoon lekker tomeloos haken!
Het patroon en uitleg kun je hier vinden




Omdat ik nog behoorlijk veel restjes garen overhad, heb ik ook het ronde kussen gehaakt wat bij de CAL hoort.
Deze is inmiddels ingepikt door Suzie, onze poes. Zo'n schattig gezicht als ze erin ligt, lekker helemaal opgerold!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet