donderdag 22 december 2016

Kado-envelopje voor Kerst ATC

Deze keer een kleine post met een schattig envelopje.
Na de bloghop hebben jullie vast zoveel inspiratie opgedaan, dat je voorlopig vooruit kunt.😁😁
Voor de liefhebbers hier toch nog een leuk ideetje.
Als je van ATC-tjes maken houdt, is dit ook zeker een leuk weggevertje.

Het papier komt jullie vast bekend voor; Winter Memories van Tilda......sorry......ik blijf het zo leuk papier vinden om mee te werken én zo kun je zelfs kleine restjes nog een mooie bestemming geven!

Kimya verkoopt uiteraard ook fijne kleine envelopjes waar prima een ATC-tje in past.
Deze kun je naar eigen wens beplakken met dessinpapier.
Ik heb een envelopje gemaakt van dessinpapier, als een kadoverpakking voor de ATC.
Hiervoor heb ik de envelope punch board van We R memory keepers gebruikt.
Met dit punchboard kun je bij al je kaartjes een passend formaat envelop maken, ideaal!

Omdat het papier al leuk genoeg is, heb ik om het envelopje een doily gevouwen en daarop een paar strookjes van restjes dessinpapier
Een kopje uit het stansvel van het blok is alleen aan de randjes met lijm opgeplakt.
Zo is er ruimte om een labeltje met leuke tekst in het kopje te schuiven.
Een stukje bakerstwine / bindtouw houdt het envelopje dicht.
Aan het touw is nog een labeltje gestrikt.
 Ik heb het envelopje bewust niet dichtgeplakt. Zo kun je het letterlijk als een kadootje uitpakken.
 Dit vind ik zo'n leuk tekst op het etiketje!
In het envelopje vind je een ATC kaartje met daarop een rond kraftlabel met een gestempelde tekst.
Aan het label een strik gemaakt van kreukellint.
Ook hier zijn restjes van strookjes papier gebruikt.

Liefs,
Papieren onderzetter creme 10 cm 5 stuks  Bakery's twine rose 4 meter Kraft labels rond diameter 5 cm 5 stuks Hangetiket, labels met koordje 22 x 35 mm 100 stuks Kreukellint/seam binding 15 mm x 1 meter, creme Etiket wit have a wonderful, zwart, 20 stuks Clear stempel, welcome to this world



1 opmerking:

  1. Allereerst de beste wensen voor 2017!
    Ik was een tutorial aan het zoeken ter inspiratie om iets te maken voor de verjaardag van een medeblogster en had er eentje van jou ergens opgeslagen staan.
    Inmiddels zit ik al bijna een half uur naar jouw diverse schitterende creaties te kijken echt prachtig wat jij maakt!
    Dit envelopje is ook weer geweldig mooi !
    Ik ben geen trouwe volgster want de tijd ontbreekt ook vaak maar jij bent de eerste die ik toch echt ga volgen in 2017 .
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet