donderdag 26 mei 2016

ATC Nederland

Laatst kwam ik tussen mijn paperblocs dit papier tegen; Made in Holland, van Marianne Design (PK9126).
Leuk papier, maar ik had er nog niets mee gedaan.
Dat werd dus eens hoog tijd!
Door de Delfts blauwe tegeltjes kwam ik op het idee om er ATC-tjes mee te maken.
Voor de kaartjes oud blauw cardstock gebruikt met daarop een matje van het dessinpapier met huisjes.
Met de mal COL1315 een stukje van het rode papier voorzien van een leuk randje.
Een strookje dessinpapier met daaromheen een stukje rood touw met een bedel. Deze heb ik ooit eens van een oude armband afgehaald.
Op het kaartje een klein gestanst ornamentje van de Action met bijpassende stempel en erin een stempel met lelie die terugkomt in de hoekjes van het "tegeltje".
Afgemaakt met een paar stempels van MD CS0879


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet