dinsdag 8 september 2015

Koffertje Provence

De vakantieperiode is weer achter de rug.
Hoog tijd om weer met regelmaat wat nieuws te laten zien op mijn blog.
Ik heb zeker niet stilgezeten hoor! Maar dat zullen jullie de komende tijd wel zien....

In de vakantie heb ik als bedankje heel toepasselijk een koffertje gemaakt.

 Deze is gemaakt met de Shape-art mal Suitcase van Dutch Doobadoo uit kraft.
Het dessinpapier is van het Studio Light Stansblok Provence.
Verder heb ik gebruik gemaakt van de Finnabair cling stampset Don't Forget To Fly.
 Om het koffertje heb ik met stitchy band "riempjes" gemaakt
 Als "sluiting" een gestempeld en gestanst rondje met een roosje
Tussen de bloemen nog een parelslingertje en een houten hartje.
Aan het handvat een label met een plaatje uit het stansblok en een gestempeld vlindertje.
Het labelrondje is ook bestempeld en verder een stukje kant en een bedel.
Op de achterkant een grote gestempelde vlinder met een wat kleinere gestempelde
 en uitgeknipte vlinder van dessinpapier.
Hier en daar nog wat gestempelde rondjes om het af te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet