maandag 30 maart 2015

Kadotasje Happy Birthday

Wederom voor een jarige vriendin van mijn dochter een kadotasje gemaakt.
Als je met eentje begint, vinden ze het allemaal leuk om een gepimpt tasje te krijgen.
Dat vind ik best een leuk compliment!
Ook dit tasje weer met veel plezier gemaakt!
Omdat deze jarige dame ook dol is op Minions, heb ik er 1 gehaakt voor in het tasje.
Dat kostte me wel een pijnlijke vinger, maar het is gelukt!



Gebruikte materialen:
Crafttasje van DoCrafts Papermania
Designpapier Action, (Prachtig papier!!)
Plaatje Studio Light
Vlaggetjes Noor! Desig Labels & Tags 6002/0028
Letters op vlaggetjes Noor! Design Typewriter keys 6410/0078
Tag Happy Birthday Marianne Design  COL 1315, tekst Noor! Design 6410/0308
Floral Oval Spellbinders
Cluster of Carnations Memorybox 98693
paperflowers, plakparels, ornament, knoopjes, kant
Het patroon van de Minion komt van deze blog, wel een beetje aangepast naar eigen idee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet