zaterdag 11 oktober 2014

Mini album World Cardmakingday 4 oktober

Voor de Hobbyvison facebookgroep heeft Tiets een online workshop gemaakt omdat het 4 oktober World Cardmakingday was.
Zoals Tiets dat kan, is het een fantastisch mooi mini album geworden!
Een leuke uitdaging om mee te doen.

De afgelopen week zijn al mijn vrije uurtjes hierin gaan zitten;-)
Ik heb veel losse stansjes, labels en kleine kaartjes gebruikt uit het stans- en knipvel van het papierblok.
Hier zien jullie wat het resultaat is van mijn album;
 De voorkant van het boekje.
 Detail van de voorkant.
 Een kijkje aan de binnenkant.
 De labels die in de pockets verwerkt zijn.
 Het harmonicaboekje uitgeklapt naar rechts.
Op verschillende pagina's heb ik extra pockets gemaakt om losse labels in te doen. 
 Het harmonicaboekje uitgeklapt naar links.
De achterkant van het boekje.

De basis is gemaakt van kraft. 
Voor het album heb ik gebruik gemaakt van het papier van Tilda Winter memories. 
De bloemen zijn gemaakt van Tissuepaper van Tilda Winterbird.
De volgende stansen zijn in het album verwerkt;
Noor! swirl 6002/0359
Noor! ster swirl 6002/0358
Noor! border swirl 6002/0357
Noor! hoekjes 6002/0356
Noor! kant border 6002/0260
Noor! hekje 6002/0372
Marianne Design kerstboom LR 0316
Marianne Design  poinsetta groot LR 0121
Marianne Design poinsetta klein LR 0142
Floral punch takje
Plaatje voorop Pion Design PD131
Plaatjes binnenin Studio Light STAPSD 1329 en 1332
gebruikte stempels; MD EC0149 en CS0879
de sterretjes zijn gemaakt van paperclay met een malletje van Martha Stewart
Overige materialen;
kreuklint, organza met vogeltjes, verschillende soorten kant, touw, plakparels, pins, roosjes, brads, eyelets,
sneeuw van Aleene's True Snow


2 opmerkingen:

  1. Wauw Margreet, wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Wat een werk en liefde heb je hierin gestopt.
    Ieder detail klopt en alles is even mooi, echt onwijs knap!!
    Ik vind het echt prachtig.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is echt geweldig mooi geworden, wat een werk he maar zo gaaf om te maken!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet