dinsdag 16 september 2014

Tag Viva Decor "Happy Birthday"

Een tag met als basis passepartoutkarton, dessinpapier van een groot blok van de Action, en een stempel van Viva Decor Vogelkäfig & Schwalben 
De stempel heb ik ingekleurd met Derwent potloden, beïnkt en gemat op roze linnenkarton.
De vogel en de bloemetjes komen van een stansvel uit het dessinblok.
Op de roze strook zit een kantrandje, deze komt ook uit het stansvel.
De rand muzieknoten (Joy! 6002/0272) heb ik op maat geknipt, omdat ik de hele border niet vond passen op de tag. 
Het kooitje is van Lin & Lene, de veertjes van Joy! 6002/0293, de cirkel van Joy! 6002/0303
het labelstempeltje van Craft Emotions
Het kooitje is vastgezet met een bradje en om een bovenkant een organza strik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet