maandag 11 augustus 2014

Kraftbag met label

Met de Diane Digi van de KMMT-club heb ik deze kraftbag gemaakt.
De digi komt van Di's Digi Stamps http://disdigidownloads.blogspot.nl
De digi is ingekleurd met Twinkling H2O's. Dit is de 6e afdruk die ik ingekleurd heb, het wilde niet echt lukken deze keer ;-) 
Dessinpapier Action
Vlaggetjes Joy! crafts 6003/0028
Swirl nr. 2 Joy! crafts 6000/003
Hekje Noor! Design 6002/0372, deze heb ik alleen aan de uiteinden vastgeplakt zodat het hekje een beetje bol staat en je het hondje er achter nog goed kunt zien.
Ster / Swirl achter de digi Noor! Design 6002/0358
Tekst "Happy Birthday" Noor! Design 6002/0296
Blaadjes Marianne Design LR 0226
stempel "espacially for you" is van Prima Marketing #570095 AnnaMarie
Ticket bovenaan het label is van Xcut Dies "Happy Days"
Cupcake-stempeltje is volgens mij van Papermania, maar dit weet ik niet zeker.
Verder gebruikt: paperflowers, satijnen roosjes, opgerold strookje papier, knoopjes, bedel, lint, touw





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet