maandag 21 april 2014

3 Geboorte / naamslingers

Vorige week hebben we op 1 dag 2 neefjes erbij gekregen! Harald is het eerste kindje van mijn broertje en Joshua de derde van een ander broertje.
Bij een eerste kindje is het een beetje traditie geworden dat er een kraammand bij hoort ;-)
En natuurlijk een naamslinger......


Voor de slingers heb ik grijs linnen tafelzeil gebruikt als basis en de uiltjes van 
Marianne Design Collectables 1302. 
De letters zijn gestanst met een alfabet die van XCUT.
Elke slinger is toch weer net iets anders geworden door het gebruik van ander kleurtjes vilt, frame, takjes, lint en knoopjes.



De slinger van Luuk heb ik in opdracht gemaakt.













1 opmerking:

  1. Heel mooi gedaan Margreet! Dat ze ook zo verschillend zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet