donderdag 10 oktober 2013

Vogelkooi scrappen

In de zomervakantie hebben mijn nichtje Brigitte en ik gezellig een dagje gefreubelt.
We hebben dit halve vogelkooitje van de Action gepimpt.
Het is niet gelukt om in 1 dag klaar te krijgen en bij mij heeft het nog hèèl wat langer geduurt ;-)
Maar hier is dan het resultaat!!
Dit is het kooitje van Brigitte...





We hebben allebei papier gebruikt van Prima Marketing "Tea-Thyme Collection".
De achterkant van het kooitje is nagetekend op passepartout-karton en beplakt met scrappapier. Dit hebben we eerst gescrapt met een vintage-plaatje, label, kant, stansen en stempels. Vervolgens op gelijke afstand, 1/2cm van de rand, gaatjes gemaakt met de Crop a Dile om de achterkant aan het kooitje vast te "naaien".
De vogeltjes van polystone komen bij Blokker vandaan, de takjes zijn ook van de Action.

En dit is mijn kooitje geworden.....

Zo ziet de binnenkant eruit 

Dit klosje heb ik gemaakt om onderin het kooitje te zetten met een vogeltje erop. 

De tak op het kooitje met de bloemen is van Prima Marketing


De vlinders zijn gestanst uit vellum.



Deze rozen zijn uit een gedeelte van het scrappapier geknipt en aan de buitenkant op het kooitje geplakt.



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, leuk je te hebben ontmoet op de clubdag. Je bent goed thuisgekomen!
    Heel mooi kooitje heb je gemaakt.
    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Anke, dat je me wilt volgen!
      Bedankt voor je compliment!
      Groetjes Margreet

      Verwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet