vrijdag 1 maart 2013

Schattige boekjeskaart met papier Tea Thyme van Prima Marketing

Laatst zijn we een lang weekend weg geweest met z'n 4tjes, heerlijk hoor! We zaten niet ver bij Spijkenisse vandaag en ik wilde zo graag eens een kijkje nemen bij Doe a Ding! Webshops zijn handig, maar een echte winkel is toch eigenlijk veel leuker! Ik ben niet teleurgesteld.....zoveel leuks om te bekijken, aardige mensen, veel inspiratie en een heel uitgebreid assortiment! Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker weer langs. Uiteraard ook lekker geshopt ;-). Ik kwam nog wat papier tegen van Prima Marketing Tea Thyme, wat een prachtige kleurtjes! Zodra ik thuis was, moest ik er natuurlijk mee aan de slag! Samen met m'n creatieve nichtje die er gezellig een dagje was, hebben we dit schattige boekjeskaartje gemaakt.
Voorop heb ik de CR1215 gebruikt (ovaal met bloemetjes), de roosjes zijn gemaakt met LR0256 van MD. De gestanste vlinder is van Joy!, onder de roosjes zit de blooming vine van Memory Box (wordt weer één van m'n favorieten, hoor!) Het takje met de pareltjes is zelfgemaakt.
De vlindertjes zijn gestempeld en bewerkt met sea foam embossingpoeder.
Als je het boekje opent, bewegen de vlindertjes. Ze zijn bevestigd op een strookje mica en tussen de "pagina's" geplakt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet