maandag 18 augustus 2014

Vuurtoren met Rory Sailing digi

10 jaar kaarten maken met Tiets!
Voor de wedstrijd van de feestweek op de KMMT-club konden we het patroon van deze vuurtoren opvragen en de opdracht was om er met de digi van Heather van Lacy Sunshine (http://lacysunshine.blogspot.nl) een 3D project van te maken. Het patroon is gemaakt door Sandra van Sandra's Scrapsjop. (sandrasscrapshop.blogspot.com)
Dit is wat ik ervan gemaakt heb!

8-9-14 Tiets heeft inmiddels de prijswinnaars bekend gemaakt, en raad eens..... ik heb de hoofdprijs gewonnen! Echt een verrassing!! Vorige week jarig geweest en al super verwend en dan nu nog een prijs.. het kan niet op allemaal! Erg bedankt, Tiets!




De basis is gesneden uit kraftkarton. De bodemplaat is een stuk passepartoutkarton met blauw golfachtige print, deze heb ik een stukje onbeplakt gelaten zodat het lijkt of je de zee achter de vuurtoren ziet.
Het voorste gedeelte is beplakt met zandkleurig papier.
Rory Sailing is ingekleurd met Distress Ink.
Sommige stukjes zijn bewerkt met gesso, de schelpjes zijn bewerkt met Viva Inka Gold.
Het dessinpapier is van Eline's Buitenhuis Beach House PB7043
schelpjes: MD LR0230
anker en zeester: MD LR 0232
takjes: MD LR 0229
lantaarn: MD LR 0191
vogeltjes: Joy! crafts 6003/0034
gras: Joy! crafts 6002/0137
hekje: Noor! Design 6002/0372
wegwijzer: Amy Design Road Signs ADM 10001
Overig materiaal; schelpen: Big Bazar, touw, plakparels, letterstickers,
jute doek, blauwe bloem, witte roosjes, takjes, foamballetjes, bedel zeilboot, organza lint





1 opmerking:

  1. Ha mar wat is dit leuk geworden zeg. Ik ga het thuis ook een keer proberen.
    Groetjes Brigitte.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet